Subject: Kooskõlastuse taotlus - Kamari hüdroelektrijaama kalatõke
From: "Peeter Napp" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 11:57:00 +0200

Tere!

Esitan kooskõlastamiseks Kamari Hüdroelektrijaama kalatõkke eelprojekti.
Kalatõke on kavandatud ehitada Pikknurme-Põltsamaa tee km-l 17,155 asuva
truubi otsaku külge.

Digitaalselt allkirjastatud pdf formaadis eelprojekt on lisatud e-kirjale
manusena. Lisana 6 vormistatud salvestuse faili saab alla laadida järgneva
lingi kaudu:

https://www.vesiaed.ee/public/VA2413_EP_AA-9-06_v01_Lisa-6-Salvestus.MOV

Kasutajanimi: vaataja

Parool: smcCnw7u&wndn28

Lugupidamisega

Peeter Napp

Vesiaed OÜ

55609245

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.vesiaed.ee <http://www.vesiaed.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.